O lectie de customer care

Bucuresti, duminica seara, 22 si cateva minute… fara nici cel mai mic chef de a da drumul la aragaz, nici macar pentru o supa la plic, ma gandesc ca n-ar strica sa ma linistesc cu o pizza dupa o zi de munca.

Pe drum deschid aplicatia de la Pizza Hut Delivery, aleg produsele si trimit comanda. Timp de livare: ora 22:59. Numai bine, din Pipera pana la Iancului ajung la fix.
La Victoriei, metroul de Dristor oscileaza intre 22:40 si 22:41. Suna telefonul!

– Buna seara! De la Piiza Hut, am ajuns!
– Buna seara! Imi cer scuze, insa nu am cum sa ajung. Nici n-a venit metroul la Victoriei. Si nici nu am pe nimeni acasa sa va deschida.
– Nu-i problema, va astept aici.
– Sunteti sigur? Mai bine mergeti la o alta comanda mai aproape si reveniti mai tarziu, eu ajung pe la ora 23, asa cum scria in comanda.
– Lasati, va astept! (incheie el).

Nu va mai spun nimic, doar atat: baiatul cu pizza a ramas langa scara, pe motor, pana cand am ajuns eu, cam pe la ora 23. Si pizza era calda. Si nu a cerut bacsis.

De data asta, eu multumesc Pizza Hut!

Leave a Comment

Required fields are marked *.


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.